Sunday, August 29, 2010

testing on my new toy...

haha... I obviously gotten myself a new toy before I am commited to a serious commitment. which will start next month...

so far so good on this toy... but I think I need to cut off my long finger nails for easier typing... hmmm...
Published with Blogger-droid v1.5.5.2

Sunday, August 22, 2010

Rainbow

What is better than starting your day with a nice clear rainbow in the sky? Sorry. My phone camera quality sucks. :P


- Posted using Mobypicture.com

Tyrese - Signs Of Love Making



These are the signs that are made for each other...
Are you the Zodiac Freak?

I'm a capricorn I came here to get managed
Oh I know its good when you start speaking Spanish
And essentially, You're full of energy after I'm done your still tellin me you want me
I met a gemini, oh what a sex drive
she wanted me From the front back left and the right
Baby I will guarantee to give you everything your body's missing

These are the signs of love making
Are you that Zodiac Freak
I've been looking for a girl you're sending me
Signs of love making
And you make me say...
ooooh

These are the signs of love making
Are you that Zodiac Freak
I've been looking for a girl you're sending me
Signs of love making
And you make me say...
ooooh

Damn how do I explain this next one?
This girl right here nearly blew my mind..
Lemme explaine

I met a scorpio......
Damn
She had no limit to where she'd go(oh ya)
And she was so damn sexual
She said Tyrese, are you ready for me?
I'll do anything to fulfill your needs
Tell me what you want and I got you baby
Whisper in my ear while I'm driving you crazy
I'm gonna smack you from the side
While I'm grabbing them thighs
Now I know what Zodiac signs are all about

These are the signs of love making
Are you that Zodiac Freak
I've been looking for a girl you're sending me
Signs of love making
And you make me say...
ooooh

These are the signs of love making
Are you that Zodiac Freak
I've been looking for a girl you're sending me
Signs of love making
And you make me say...
ooooh

Libra Gemini Virgo are you with me
Pisces Aries Scorpio are you with me
say yea yea yea
Sagittarius Cancer and Taurus
I dont know what it is but you Leos drive me crazy
Crazy baby

These are the signs of love making
Are you that Zodiac Freak
I've been looking for a girl you're sending me
Signs of love making
And you make me say...
ooooh

These are the signs of love making
Are you that Zodiac Freak
I've been looking for a girl you're sending me
Signs of love making
And you make me say...
ooooh

I was talking to this girl one day...
And she asked me what is your sign of love
I said a capricorn she was impressed
Baby what is your (sign) (of love) she said a pisces
We're connected
And I think you're kinda sexy baby
She said capricorn take my hand
I'm gonna take you to lovers land
I'm gonna show you things you've never seen
All night long, in my bed

Thursday, August 19, 2010

Lesbian Short Film



A short film by a mutual friend.

Sagittarius

You want to be with someone on a private, intimate, personal level, to be needed, and to feel it's okay to have needs. A time of nostalgia and domesticity begins now emphasizing a need for security and a sense of roots. Make effort to connect with new people and perhaps you'll meet someone significant at this time.

** how to meet new people when my life is still in a freaking mess? =.=
can this be put on hold? **

Chocolate~

Tho i dun like chocolate, but the rose design so cute.


- Posted using Mobypicture.com

Wednesday, August 18, 2010

Accident

i was on my way back... on the fast lane of cos.

it was in the morning, so obviously the jam was quite bad. and den suddenly 2 cars in front of me suddenly break the car. and the car in front of me jerked pretty badly. i guess the damage was pretty bad... and it shocked me...so i wanted to reverse so that i can go to the next lane and cabut, when i looked the the rear mirror... mana tau, i saw an auntie and a guy checking their own car... the 2 cars behind me oso kena... =.=

confusing ah? hrm... its something like this...


i was damn lucky weih... but when on the way home, i keep thinking will my car have scratch? maybe the car behind me not much impact on me so kena a bit i dun feel anything.

so i fast fast rushed home and checked. luckily not a scratch. but den... i rush until i forgot to bank in my cheque. so i have to go out again... =.=

i paranoid... :P

Love The Way You Lie (Collab Version)



[Chorus]
Just gonna stand there and watch me burn
Well that's all right because I like the way it hurts
Just gonna stand there and hear me cry
Well that's all right because I love the way you lie
I love the way you lie

[Verse 1]
I've been tryna figure out a way of what I wanna say
But everytime I'm about to say it, my pride just gets in the way

But tonight that aint' the case, I came to say what I wanna say
My mind can think whatever, I promise I won't obey

I've been fighting through the stress, tryna get if off my chest
But I guess, you're the only who truly knows me best

And we fighting every other day, but now it's nothing new
It's another typical day of the life of me and you

Some things you just can't fix, that's the way it gotta be
So I put the blame on you, then you bring it back on me

Don't you see that we throwing these problems up in a circle?
And if we continue with it, our love will never go further

It's the truth babygirl, don't act like you don't know
Everybody else does, we easily let it show

We holding on to something that we will know never last
So maybe we should call it quits and just leave it in the past, what you think...

[Chorus]

[Verse 2]
Been here for a while, feels like I'm stuck now
This is the reason why I didn't wanna settle down

I know I love you, but love is so complicated
And now were both debating on something that love created

But it's so hard when you fall in love at such an early age
Different girl, same story, you're just scared to turn the page

So I break into a rage, fresh up outta the cage
I can't even look at you, I got nothing else to say

You begging me to speak for at least 5 minutes
40 minutes go by and we still ain't even finished

What the hell do I do? To finally prove to you
That there ain't another man that will love you like I do

You say you found another; I say I found another too
But we both know deep inside that's not really true

It's only me and you, and nothing will come between us
So if it's really love, I just hope we really mean it
[Chorus]

[Verse 3]
I try to hold in my tears, but I just cannot do it
I know you ain't worth it, but I am about to lose it

Wait, what am I saying?! Cus baby you are worth it
And people call us crazy but we like to call it perfect

One second I wanna kiss you, the other, I wanna hit you
Lying, cheating, fighting, what couple don't got issues?

I'm about to snap, and like magnets we attract
But no matter how bad, we just keep on coming back

I promise that I've changed,
I promise I'm not the same
I can promise this that and that,
But I know that I'll never change

I can't get away, I'm addicted to the pain
You always made sure, I'll never fall in love again

You're the pieces to my puzzle, you complete me so it seems
It was never my intention to smother you in my needs

The moral of the story, is I hope you understand
There' ain't another man that will love you like I can

[Chorus]

*Found this while FB-ing. love the lyrics to bits.
Dara (Singer): http://www.youtube.com/09Darli
BeatboxHitman (Beat-Boxing):http://www.youtube.com/TheBeatboxHitmanTwo
Anth (Rapper): http://www.youtube.com/Anth703
Will (Piano): http://www.youtube.com/Iwillbot

Free Mp3 Download Link:
http://hulkshare.com/1eg27zsag1sl

Tuesday, August 17, 2010

Does management know their staff?

On walking into the factory, the MD noticed a young guy leaning
Against the wall, doing nothing. He approached the young man and
calmly said to him, How much do you earn?"

The young man was quite amazed that he was asked such a personal
question, he replied, none the less, "I earn $ 2 000.00 a month,
Sir. Why?"
Without answering, the MD took out his wallet and removed $ 6000.00
cash and gave it to the young man and said, "Around here I pay
people for working, not for standing around looking pretty! Here is 3
months salary, now GET OUT and don't come back".

The young man turned around and was quickly out of sight.

Noticing a Few onlookers, the MD said in a very upset manner, "And
that applies for everybody in this company".

He approached one of the onlookers and asked him, "Who 's the young
man that I just fired ?"

To which an amazing reply came of, "He was the pizza delivery man, Sir!"

*got this fwd email from my colleague. funny, but true~ so, all bosses, do u know your staffs? the thing is, do u even bother to know who is working in your company, let alone mingle with them.*

Saturday, August 14, 2010

丁噹 Ding Dang / 我愛他 Wo Ai Ta



他的轻狂留在
ta de qing kuang liu zai
某一节车厢
mou yi jie che xiang
地下铁里的风
di xia tie li de feng
比回忆还重
bi hui yi hui zhong
整座城市一直等著我
zheng zuo cheng shi yi zhi deng zhe wo
有一段感情还在漂泊
you yi duan gan qing hai zai piao bo

对他唯一遗憾
dui ta wei yi yi han
是分手那天
shi fen shou na tian
我奔腾的眼泪
wo ben teng de yan lei
都停不下来
dou ting bu xia lai
若那一刻重来
ruo na yi ke chong lai
我不哭
wo bu ku
让他知道我可以很好
rang ta zhi dao wo ke yi hen hao


Chorus
我爱他
wo ai ta
轰轰烈烈最疯狂
hong hong lie lie zui feng kuang
我的梦
wo de meng
狠狠碎过却不会忘
hen hen sui guo que bu hui wang
曾为他
ceng wei ta
相信明天就是未来
xiang xin ming tian jiu shi wei lai
情节有多坏
qing jie you duo huai
都不肯醒来
dou bu ken xing lai

Chorus2
我爱他
wo ai ta
跌跌撞撞到绝望
die die zhuang zhuang dao jue wang
我的心
wo de xin
深深伤过却不会忘
shen shen shang guo que bu hui wang
我和他
wo he ta
不再属于这个地方
bu zai shu yu zhe ge di fang
最初的天堂
zui chu de tian tang
最重的荒唐
zui zhong de huang tang

如果还有遗憾 又怎么样呢
ru guo hai you yi han you zen me yang ne
伤了痛了懂了 就能好了吗
shang le tong le dong le jiu neng hao le ma
曾经依靠彼此的肩膀
ceng jing yi kao bi ci de jian bang
如今各自在人海流浪
ru jin ge zi zai ren hai liu lang

我爱他
wo ai ta
轰轰烈烈最疯狂
hong hong lie lie zui feng kuang
我的梦
wo de meng
狠狠碎过却不会忘
hen hen sui guo que bu hui wang
逃不开
tao bu kai
爱越深越互相伤害
ai yue shen yue hu xiang shang hai
越深的依赖
yue shen de yi lai
越多的空白
yue duo de kong bai
该怎么去爱
gai zen me qu ai

Chorus
我爱他
wo ai ta
轰轰烈烈最疯狂
hong hong lie lie zui feng kuang
我的梦
wo de meng
狠狠碎过却不会忘
hen hen sui guo que bu hui wang
曾为他
ceng wei ta
相信明天就是未来
xiang xin ming tian jiu shi wei lai
情节有多坏
qing jie you duo huai
都不肯醒来
dou bu ken xing lai

Chorus2
我爱他
wo ai ta
跌跌撞撞到绝望
die die zhuang zhuang dao jue wang
我的心
wo de xin
深深伤过却不会忘
shen shen shang guo que bu hui wang
我和他
wo he ta
不再属于这个地方
bu zai shu yu zhe ge di fang
最初的天堂
zui chu de tian tang
最重的荒唐
zui zhong de huang tang

如果还有遗憾
ru guo hai you yi han
是分手那天
shi fen shou na tian
我奔腾的眼泪
wo ben teng de yan lei
都停不下来
dou ting bu xia lai
若那一刻重来
ruo na yi ke chong lai
我不哭
wo bu ku
让他知道我可以很好
rang ta zhi dao wo ke yi hen hao

Wednesday, August 11, 2010

Cute images

firstly... forgive me. bcos this post will be full of cute images cos i came accross this cute website and dengan beh tahan-nya... i just wanna put everything in 1 post.



all these cute pictures are all from mycutegraphics

Monday, August 9, 2010

Plastic Surgery

no... not for myself of cos. silly. i dont have that money for plastic surgery for myself... if u guys saw my moby update, u shud know wat im talking about.


yup. my little viva.

aunt said that, i spend so much on my car, but i dun even bother to spend money on myself. =.=

true enough. i don't really go shopping. well, it is megasale and i only spent rm99 for 3 pcs of baju in Zara. that is like the only baju shopping in like wat... months? and plus... i haven't been going for facial for... hehe... months oso. :P

anywayssss...

after having breakfast with colleagues in puchong. (which is yummilicious). we were talking about cars on cosmetic modification. right in front of the shop, parked a viva. did the things i wanna do too. and as usual, impromptu trip to the accessories shop is made. the trip is not about just me alone. there's 3 of us. and 2 of us wanna add the spoiler. :P

i was torn between 2 spoilers. one is the smaller one... and another is bigger. i was afraid, if i put smaller one, it'll be too small until cannot see shit. if i put the bigger one, i worried will it look weird... after my colleague made her choice already, i was still juggling with mine. =.= and also decide wat color eye lid i want. =.=""" (i am after all a female... fickle minded. hehe... )
decision was made. i chose the bigger one. at the price of difference of Rm30. Mine is Rm160. inclusive of coloring and labour. booking was made and all we need to do is wait for call. and the eye lid...


... i chose black. Rm30 for a pair. ^^

and since then, my car is being called panda.

few days later, it is time for my spoiler. my other colleague went to get it done earlier. and i went later cos i wanted to sent my car for servicing 1st.


black black oso~ ^^



while getting the spoiler installed... i butt itchy wanna install visor oso. hehe~





and now, the only thing remaining for my baby is... her shoes~ still thinking to get 14" or 15" for her. hrmmm~~~

========== ^^ ==========
alright. cars aside. a lil quick random update. :P 2 days back was my off day and i didnt know where to go. so i sent my grandma to my uncle's place, and den i went rounding a bit. i was having the urge to go for drinks (alcohol) for quite some time now, and the only person i could think of who is near, is ashez. his car masuk kilang d. so i fetched him instead.

when i was about to make that call... i realised... i think i accidently deleted his number. dunno is it bcos i sync'ed with my pc. and pc over-write phone's memory. gotta check. nvm that... so i realised his number is not in my phone, so i started thinking where to get as i am out of the house d!!! 1st thing crossed my mind was... facebook. and lucky enough. he did put his number there. *phew* :P

it was near 12am already when i called him. and right after we agreed, i immediately go to his place to pick him up and headed to 'Rm50 for 3 pints' place. and sat till almost 2:30am chatting all the way.

===
Dear H,

I'm sorry I have not been faithful. So, I am confessing my mistakes to you. Hoping you will forgive me and let me be with my new love, K.



Your ex love,
Misheru.
===

Saturday, August 7, 2010

B.o.B ft Hayley Williams - Airplanes



[Chorus - Hayley Williams]
Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now (wish right now, wish right now)
Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now (wish right now, wish right now)

[Verse 1 - B.o.B]
Yeah
I could use a dream or a genie or a wish
To go back to a place much simpler than this
Cause after all the partyin’ and smashin’ and crashin’
And all the glitz and the glam and the fashion
And all the pandemonium and all the madness
There comes a time where you fade to the blackness
And when you’re staring at that phone in your lap
And you hoping but them people never call you back
But that’s just how the story unfolds
You get another hand soon after you fold
And when your plans unravel
And they sayin’ what would you wish for
If you had one chance
So airplane airplane sorry I’m late
I’m on my way so don’t close that gate
If I don’t make that then I’ll switch my flight
And I’ll be right back at it by the end of the night

[Chorus - Hayley Williams]
Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now (wish right now, wish right now)
Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now (wish right now, wish right now)

[Verse 2 - B.o.B]
Somebody take me back to the days
Before this was a job, before I got paid
Before it ever mattered what I had in my bank
Yeah back when I was tryin’ to get a tip at subway
And back when I was rappin’ for the hell of it
But now a days we rappin’ to stay relevant
I’m guessin that if we can make some wishes outta airplanes
Then maybe yo maybe I’ll go back to the days
Before the politics that we call the rap game
And back when ain’t nobody listened to my mix tape
And back before I tried to cover up my slang
But this is for Decatur, what’s up Bobby Ray
So can I get a wish to end the politics
And get back to the music that started this shit
So here I stand and then again I say
I’m hopin’ we can make some wishes outta airplanes

[Chorus - Hayley Williams]
Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now (wish right now, wish right now)
Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now (wish right now, wish right now)

Lady Antebellum - Need You Now



Picture perfect memories scattered all around the floor
Reachin' for the phone 'cause I can't fight it anymore
And I wonder if I ever cross your mind
For me it happens all the time

It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now
Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now
And I don't know how I can do without
I just need you now

Another shot of whiskey can't stop looking at the door
Wishing you'd come sweeping in the way you did before
And I wonder if I ever cross your mind
For me it happens all the time

It's a quarter after one, I'm a little drunk and I need you now
Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now
And I don't know how I can do without
I just need you now

woah woaaah.

Guess I'd rather hurt than feel nothin' at all

It's a quarter after one I'm all alone and I need you now

And I said I wouldn't call but I'm a little drunk and I need you now

And I don't know how I can do without

I just need you now

I just need you now (wait)

Ooo, baby, I need you now

Travie McCoy ft Bruno Mars - Billionaire



[Bruno Mars]
I wanna be a billionaire so fucking bad
Buy all of the things I never had
Uh, I wanna be on the cover of Forbes magazine
Smiling next to Oprah and the Queen

[Chorus]
Oh every time I close my eyes
I see my name in shining lights
A different city every night oh
I swear the world better prepare
For when I’m a billionaire

[Travis "Travie" McCoy]
Yeah I would have a show like Oprah
I would be the host of, everyday Christmas
Give Travie a wish list
I’d probably pull an Angelina and Brad Pitt
And adopt a bunch of babies that ain’t never had shit
Give away a few Mercedes like "here, lady have this"
And last but not least grant somebody their last wish
Its been a couple months since I’ve single so
You can call me Travie Claus minus the Ho Ho
Get it, hehe, I’d probably visit where Katrina hit
And damn sure do a lot more than FEMA did
Yeah can’t forget about me stupid
Everywhere I go Imma have my own theme music


[Chorus]
Oh every time I close my eyes
I see my name in shining lights
A different city every night oh
I swear the world better prepare
For when I’m a billionaire
Oh oooh oh oooh for when I’m a Billionaire
Oh oooh oh oooh for when I’m a Billionaire

[Travis "Travie" McCoy]
I’ll be playing basketball with the President
Dunking on his delegates
Then I’ll compliment him on his political etiquette
Toss a couple milli in the air just for the heck of it
But keep the fives, twentys completely separate
And yeah I’ll be in a whole new tax bracket
We in recession but let me take a crack at it
I’ll probably take whatevers left and just split it up
So everybody that I love can have a couple bucks
And not a single tummy around me would know what hungry was
Eating good sleeping soundly
I know we all have a similar dream
Go in your pocket pull out your wallet
And put it in the air and sing

[Bruno Mars]
I wanna be a billionaire so fricking bad
Buy all of the things I never had
Uh, I wanna be on the cover of Forbes magazine
Smiling next to Oprah and the Queen

[Chorus]
I wanna be a billionaire so frickin bad!

Mizz Nina ft Colby O'Donis - What You Waiting For



CHORUS – Colby
Baby I never seen someone wit your body
You make me wanna get this party started,
Hey baby come and tell me what’s the score
Baby, baby, tell me, what chu, what chu, waiting for

CHORUS – Mizz Nina
Baby I never seen someone with your body
You make me wanna get a little naughty
Hey baby come and get me it’s all your’s
Baby, baby, tell me, what chu, what chu, waiting for

VERSE
Colby
It’s your birthday so tell me what you wanna do

Mizz Nina
It’s my birthday I really wanna get with you

Colby
Drop the beat now and baby we can get it started

Mizz Nina
We’ll go insane and take it to the after party

HOOK
Colby
So whats your name, hey baby what’s your name, oh yeah

Mizz Nina
Sexy’s my name, yeah sexy is my name

Colby
Ok, and what’s your game, hey baby what’s your game

Mizz Nina
Ok i like to play, I, I like to play, ay,

CHORUS Colby
Baby I never seen someone wit your body
You make me wanna get this party started,
Hey baby come and tell me what’s the score
Baby, baby, tell me, what chu, what chu, waiting for

CHORUS Mizz Nina
Baby I never seen someone with your body
You make me wanna get a little naughty
Hey baby come and get me it’s all your’s
Baby, baby, tell me, what chu, what chu, waiting for

VERSE 2
Colby
Hey sexy girl from kuala la la lumpur

Mizz Nina
Hey baby thats me, i’ll be on the dancefloor

Colby
I got chu a surprise, we’re poppin up in vip

Mizz Nina
And if I ask nice can I take you home with me

HOOK x2

CHORUS

Bridge
Colby
Baby, lets get crazy, come on loose control, ol, ol

Mizz Nina
We’re gonna tear up the after party, I know you want some more, oh, oh, oh

Colby
I wanna see ya, work that body, Drop it down real low, low, low

Mizz Nina
Hey baby, come and get me, tell me, what chu, what chu, what chu, what chu waiting for.

CHORUS

刘力扬 / Liu Li Yang - 礼物 / Li Wu



终于可以在今天划上句点
zhong yu ke yi zai jin tian hua shang ju dian
一整夜翻阅过去画面
yi zheng ye fan yue guo qu hua mian
快想不起我们为何会诀别
kuai xiang bu qi wo men wei he hui jue bie
只看到那双你送的鞋
zhi kan dao na shuang ni song de xie

走一步又一步
zou yi bu you yi bu
我才发现绕了个圈
wo cai fa xian rao le ge quan
走了好几年
zou le hao ji nian
又回到原点
you hui dao yuan dian

你送的礼物会不会太特别
ni song de li wu hui bu hui tai te bie
毫不避讳那不安的传言
hao bu bi hui na bu an de chuan yan
但渐行渐远习惯到没感觉
dan jian xing jian yuan xi guan dao mei gan jue
难道你早想要我走远
nan dao ni zao xiang yao wo zou yuan

你送的礼物在此刻好体贴
ni song de li wu zai ci ke hao ti tie
陪我回忆把过往走一遍
pei wo hui yi ba guo wang zou yi bian
穿了这些年难免会有污点
chuan le zhe xie nian nan mian hui you wu dian
就像每段爱总会有终点
jiu xiang mei duan ai zong hui you zhong dian

世上最残酷的恐怕是时间
shi shang zui can ku de kong pa shi shi jian
困住人一切却还向前
kun zhu ren yi qie que huan xiang qian
干涸的眼再挤不出一点咸
gan he de yan zai ji bu chu yi dian xian
爱到如此可悲的境界
ai dao ru ci ke bei de jing jie

走一步又一步
zou yi bu you yi bu
却跟不上你的脚步
que gen bu shang ni de jiao bu
你满意了
ni man yi le
为什么我却只想要哭
wei shi yao wo que zhi xiang yao ku

你送的礼物会不会太特别
ni song de li wu hui bu hui tai te bie
毫不避讳那不安的传言
hao bu bi hui na bu an de chuan yan
但渐行渐远习惯到没感觉
dan jian xing jian yuan xi guan dao mei gan jue
难道你早想要我走远
nan dao ni zao xiang yao wo zou yuan

你送的礼物在此刻好体贴
ni song de li wu zai ci ke hao ti tie
陪我回忆把过往走一遍
pei wo hui yi ba guo wang zou yi bian
穿了这些年难免会有污点
chuan le zhe xie nian nan mian hui you wu dian
就像每段爱总会有终点
jiu xiang mei duan ai zong hui you zhong dian

你说做自己吧
ni shuo zuo zi ji ba
我们都做回自己
wo men du zuo hui zi ji
不要再为爱受委屈
bu yao zai wei ai shou wei qu

你送的礼物原来是一场劫
ni song de li wu yuan lai shi yi chang jie
终于分别夙命一样准确
zhong yu fen bie su ming yi yang zhun que
可笑到想要你赔给我时间
ke xiao dao xiang yao ni pei gei wo shi jian
爱情有时廉价得可怜
ai qing you shi lian jia de ke lian

光著脚我一路奔跑
guang zhu jiao wo yi lu ben pao
鲜血泪水一路狂飙
xian xie lei shui yi lu kuang biao
收起我的骄傲
shou qi wo de jiao ao
承认曾经备受煎熬
cheng ren ceng jing bei shou jian ao
鞋上那记号
xie shang na ji hao
只有你能明了
zhi you ni neng ming le
过了这一夜
guo le zhe yi ye
我就全忘掉
wo jiu quan wang diao

容祖儿 / Joey Yung - 信今生爱过 / Xin Jin Sheng Ai Guo



走不完 喜怒哀乐的道路
zou bu wan xi nv ai le de dao lu
找不到 温柔的脚步
zhao bu dao wen rou de jiao bu
曾打怵 会碰到你的恍惚
hui da chu hui peng dao ni de huang hu
却分不出那一吻是甜是苦
que fen bu chu na yi wen shi tian shi ku
只想你叫(教)我当过最美丽的公主
zhi xiang ni (jiao) wo dang guo zui mei li de gong zhu
至少有一次 我什麽都不在乎
zhi shao you yi ci wo shen me dou bu zai hu

我相信我幸福
wo xiang xin wo xing fu
我从此不再怕孤独
wo cong ci bu zai pa gu du
也许最永恒的包袱
ye xu zui yong heng de bao fu
就是把最短暂的记住
jiu shi ba zui duan zan de ji zhu
我相信你也幸福
wo xiang xin ni ye xing fu
就算你的世界一样残酷
jiu suan ni de shi jie yi yang can ku
当你为你的笑而满足
dang wo wei ni de xiao er man zu
而当我哭 你会在栏栅处
er dang wo ku ni hui zai lan shan chu

★(MUSIC)★

说不清 若即若离的归宿
shuo bu qing ruo ji ruo li de gui su
打不开 命运的地图
da bu kai ming yun de di tu
曾打怵 会碰到你的恍惚
hui da chu hui peng dao ni de huang hu
却分不出那一吻是甜是苦
que fen bu chu na yi wen shi tian shi ku
只想你叫(教)我当过最美丽的公主
zhi xiang ni (jiao) wo dang guo zui mei li de gong zhu
至少有一次 我什麽都不在乎
zhi shao you yi ci wo shen me dou bu zai hu

我相信我幸福
wo xiang xin wo xing fu
我从此不再怕孤独
wo cong ci bu zai pa gu du
也许最永恒的包袱
ye xu zui yong heng de bao fu
就是把最短暂的记住
jiu shi ba zui duan zan de ji zhu
我相信你也幸福
wo xiang xin ni ye xing fu
就算你的世界一样残酷
jiu suan ni de shi jie yi yang can ku
当你为你的笑而满足
dang wo wei ni de xiao er man zu
而当我哭 你会在栏栅处
er dang wo ku ni hui zai lan shan chu

★(MUSIC)★

我相信我幸福
wo xiang xin wo xing fu
我从此不再怕孤独
wo cong ci bu zai pa gu du
也许最永恒的包袱
ye xu zui yong heng de bao fu
就是把最短暂的记住
jiu shi ba zui duan zan de ji zhu
我相信你也幸福
wo xiang xin ni ye xing fu
就算你的世界一样残酷
jiu suan ni de shi jie yi yang can ku
当你为你的笑而满足
dang wo wei ni de xiao er man zu
而当我哭 你会在栏栅处
er dang wo ku ni hui zai lan shan chu

*credits to EJ for helping me with the pinyin :D

Eminem ft. Rihanna - Love The Way You Lie



[Chorus - Rihanna]
Just gonna stand there and watch me burn
Well that's all right because I like the way it hurts
Just gonna stand there and hear me cry
Well that's all right because I love the way you lie
I love the way you lie

[Eminem - Verse 1]
I can't tell you what it really is, I can only tell you what it feels like
And right now it's a steel knife in my windpipe
I can't breathe but I still fight while I can fight
As long as the wrong feels right it's like I'm in flight
High off her love, drunk from my hate, it's like I'm huffin' paint
And I love it the more I suffer, I suffocate
And right before I'm about to drown, she resuscitates me, she f**kin' hates me
And I love it, "wait, where you goin'?"
"I'm leavin' you," "no you ain't come back"
We're runnin' right back, here we go again
So insane, cause when it's goin' good it's goin' great
I'm superman with the wind in his back, she's Lois Lane
But when it's bad it's awful, I feel so ashamed I snap
Whose that dude? I don't even know his name
I laid hands on her
I never stoop so low again
I guess I don't know my own strength

[Chorus]

[Eminem - Verse 2]
You ever love somebody so much you can barely breathe
When you with em you meet and neither one of you even know what hit em
Got that warm fuzzy feeling
Yeah them chills used to get em
Now you're getting f**kin' sick of lookin' at em
You swore you'd never hit em, never do nothin' to hurt em
Now you're in each other's face spewin' venom in your words when you spit em
You push pull each other's hair
Scratch claw hit em throw em down pin em
So lost in the moments when you're in em
It's the face that's the culprit, controls you both
So they say it's best to go your seperate ways
Guess that they don't know ya
Cause today that was yesterday
Yesterday is over, it's a different day
Sound like broken records playin' over
But you promised her next time you'll show restraint
You don't get another chance
Life is no nintendo game, but you lied again
Now you get to watch her leave out the window
Guess that's why they call it window pane

[Chorus]

[Eminem - Verse 3]
Now I know we said things, did things, that we didn't mean
And we fall back into the same patterns, same routine
But your temper's just as bad as mine is, you're the same as me
When it comes to love you're just as blinded
Baby please come back, it wasn't you, baby it was me
Maybe our relationship isn't as crazy as it seems
Maybe that's what happens when a tornado meets a volcano
All I know is I love you too much to walk away though
Come inside, pick up the bags off the sidewalk
Don't you hear sincerity in my voice when I talk?
Told you this is my fault, look me in the eyeball
Next time I'm pissed I'll aim my fist at the drywall
Next time there won't be no next time
I apologize even though I know it's lies
I'm tired of the games I just want her back
I know I'm a liar if she ever tries to f**kin' leave again
I'ma tie her to the bed and set this house on fire

[Chorus]

张靓颖 / Jane Zhang - 就这样好了 / Jiu Zhe Yang Hao Le



我不想再为你哭了
wo bu xiang zai wei ni ku le
当我们都已说好了
dang wo men dou yi shuo hao le
没必要去负责 每个人的快乐
mei bi yao qu fu ze mei ge ren de kuai le

就当听完了这首歌
jiu dang ting wan le zhe shou ge
你有选择离开我的资格
ni you xuan zhe li kai wo de zi ge
舍得都已不算什么
she de dou yi bu suan shen me

雨过天晴后的天色 一切都值得
yu guo tian qing hou de tian se yi qie dou zhi de
也许寂寞比较不适合 去给彼此拉扯
ye xu ji mo bi jiao bu shi he qu gei bi ci la che

答应了我要很快乐
da ying le wo yao hen kuai le
尽量唱着我们的歌
jin liang chang zhe wo men de ge
在你的世界我偶尔只是个
zai ni de shi jie wo ou er zhi shi ge
普通的过客就够了
pu tong de guo ke jiu gou le

答应了我你会快乐
da ying wo ni hui kuai le
幸福到处随手可得
xing fu dao chu sui shou ke de
把眼泪全都流干了
ba yan lei dou liu gan le
把快乐都定格就这样好了
ba xing fu dou ding ge jiu zhe yang hao le

就当听完了这首歌
jiu dang ting wan le zhe shou ge
你有选择离开我的资格
ni you xuan zhe li kai wo de zi ge
舍得都已不算什么
she de dou yi bu suan shen me

雨过天晴后的天色 一切都值得
yu guo tian qing hou de tian se yi qie dou zhi de
也许寂寞比较不适合 去给彼此拉扯
ye xu ji mo bi jiao bu shi he qu gei bi ci la che

答应了我要很快乐
da ying le wo yao hen kuai le
尽量唱着我们的歌
jin liang chang zhe wo men de ge
在你的世界我偶尔只是个
zai ni de shi jie wo ou er zhi shi ge
普通的过客就够了
pu tong de guo ke jiu gou le

答应了我你会快乐
da ying wo ni hui kuai le
幸福到处随手可得
xing fu dao chu sui shou ke de
把眼泪全都流干了
ba yan lei dou liu gan le
把快乐都定格就这样好了
ba xing fu dou ding ge jiu zhe yang hao le

答应了我要很快乐
da ying le wo yao hen kuai le
尽量唱着我们的歌
jin liang chang zhe wo men de ge
在你的世界我偶尔只是个
zai ni de shi jie wo ou er zhi shi ge
普通的过客就够了
pu tong de guo ke jiu gou le

答应了我你会快乐
da ying wo ni hui kuai le
幸福到处随手可得
xing fu dao chu sui shou ke de
把眼泪全都流干了
ba yan lei dou liu gan le
把快乐都定格就这样好了
ba xing fu dou ding ge jiu zhe yang hao le

*credits to EJ for helping me with the pinyin :D